Vorig jaar verscheen er een artikel in de consumentengids over de hygiëne in hotels. Er werden 30 kamers onderzocht en bij meer dan de helft werden ontoelaatbare situaties aangetroffen.
Verbaasd lees ik altijd dit soort artikelen. Je kunt je toch als organisatie niet meer verschuilen. Klanten/ Gasten zijn meedogenloos als het gaat om ontevredenheid. Ze halen je keihard onderuit in een niets ontziende review. Terwijl je als eigenaar of uitbater van een hotel of andere verblijfsaccommodatie zoveel kunt doen om klachten over hygiëne te voorkomen.
Als bedden- en slaapspecialist van de zakelijke markt hebben wij jaren geleden al het perfecte antwoord ontwikkeld op de vraag naar altijd-schone-matrassen. Onze Projecta Plus matrassen zorgen voor een perfecte bescherming voor uw matrassen en zijn bovendien zeer eenvoudig schoont te houden. Geen uitgebreide handelingen en extra werk, maar juist minder moeite dan normaal. Bovendien ook nog eens flink besparend op uw waskosten en op uw personeelskosten. Waardoor u deze oplossing binnen het jaar terug verdiend.
Wilt u ook weten hoe u geld bespaart en klachten voorkomt? Klik dan hier.